راهنمای پذیرش از دانشگاه پاریس سود

دانشگاه پاریس سود - paris sud

دانشگاه پاریس سود SUD

تاسیس

دانشگاه پاریس SUD یا پاریس-XINote 1 یک دانشگاه فرانسوی بود که در 1 ژانویه 1971 ایجاد شد. در 1 ژانویه 2020 با دانشگاه پاریس-ساکلی ادغام شد. 2419 معلم-پژوهشگر و محقق در 78 آزمایشگاه تحقیقاتی دانشگاه پاریس-سود که حالا متعلق به ساکلی است، کار می‌کنند.

لوکیشن دانشگاه پاریس سود SUD

دانشگاه در مناطق شهری زیر در شهر پاریس پردیس فعال داشت: Antony، Bures-sur-Yvette، Cachan، Châtenay-Malabry، Fontenay-aux-Roses، Gif-sur-Yvette، Le Kremlin-Bicêtre، Orsay، Le Plessis-Robinson، Sceaux. این بخشی از گروه موسسات آموزش عالی پاریس-ساکلی بود که در 1 ژانویه 2020 به نفع دانشگاه پاریس-ساکلی منحل شد. 47 درصد از 567,331 متر مربع مساحت سطح ساخته شده (SHON) دانشگاه به تحقیق اختصاص دارد.

دانشگاه پاریس پاریس SUD دولتی یا خصوصی؟

دانشگاه پاریس سود یک دانشگاه دولتی بود که در سال 2020 با دانشگاه پاریس-ساکلی ادغام شد که آن نیز یک موسسه آموزش عالی دولتی است

دانشگاه پاریس سود - paris sud

جمعیت دانشجویان

دانشگاه پاریس سود پذیرای نزدیک به 10000 دانش آموز بود که این مقدار امروز به جمعیت ساکلی اضافه شده است. آمار می‌گوید 31400 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کرده اند که شامل بیش از 5000 دانشجو با ملیت خارجی در دانشگاه پاریس-سود می‌شود.

کلام آخر

اگر در زمینه مهاجرت تحصیلی و اقامت در فرانسه به مشاوره و خدمات اجتماعی حمایتی در این کشور زیبا نیاز داشتید، حتما با ما تماس بگیرید، تاپ‌سولوشن یکی از برترین آژانس‌های مهاجرتی است، با تمرکز بر هموطنانی است که قصد سفر به فرانسه را دارند. همین حالا یک تماس کوتاه با کارشناسان ما داشته باشید تا از چند و چونِ پکیج‌های مهاجرتی ما با خبر شوید.

سوالات متداول

بله، دانشگاه پاریس-سود از دانشجویان ایرانی به گرمی استقبال می کند. این دانشگاه سابقه طولانی در پذیرش دانشجویان بین المللی از جمله ایرانیان دارد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه پاریس-سود بسته به مقطع تحصیلی و رشته انتخابی شما متفاوت خواهد بود. با این حال، به طور کلی مدارک زیر مورد نیاز است:

  • مدرک دیپلم یا لیسانس با نمرات خوب
  • مدرک زبان فرانسه (مانند TCF یا DALF)
  • انگیزه نامه
  • رزومه تحصیلی
  • دو نامه توصیه

شهریه دانشگاه پاریس-سود برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا متفاوت است. برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا، شهریه سالانه بین 2000 تا 6000 یورو است.

بله، دانشگاه پاریس-سود بورسیه های تحصیلی مختلفی را به دانشجویان بین المللی از جمله ایرانیان ارائه می دهد. این بورسیه ها می توانند شامل تخفیف در شهریه، کمک هزینه زندگی یا کمک هزینه سفر باشند.

مقالات مرتبط با موضوع این مقاله :

  • مدرسه بین المللی فیزیک مورد نیاز برای علوم دقیق دانشگاه پاریس سود:
    این مدرسه بین المللی برای دانشجویان دکتری در رشته فیزیک برگزار می شود و به عنوان یکی از مهم ترین مدارس فیزیک جهان شناخته می شود.
    https://www.ipht.fr/en/Phocea/Vie_des_labos/News/index.php?id_news=441


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

فهرست مطالب