کلاس های آنلاین زبان فرانسه و انگلیسی

کلاس های آنلاین زبان

کلاس های آنلاین زبان

برای مهاجرت به فرانسه دانستن و توانایی صحبت به فرانسه یک بلیط طلایی بدون تاریخ انقضاء به‌شمار می‌رود. در این رابطه، یکی از مهم‌ترین خدمات ما شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی و فرانسوی در کنار هم است. 

اساتید ما همگی از میان برترین متخصصین ایرانی زبان فرانسه و انگلیسی که تجربه تحصیل و زندگی در خارج از کشور رو دارند انتخاب می‌شوند. به همین خاطر امروز حتی وقتی کاملا به این زبان ها مسلط شده‌اند زبان را با رویکرد آمادگی برای مهاجرت و وفق یافتن با محیط مقصد شما آموزش می‌دهند. در حقیقت، ما در Top Solution زبان‌ها را از طریق روشی که به آن رویکرد ارتباطی می‌گویند، آموزش می‌دهیم. همانطور که زبان را یاد می گیرید، فرهنگ و شیوه زندگی فرانسوی را هم می‌آموزید.

مزیت‌های زبان فرانسه

حدود 76 میلیون فرانسوی زبان داریم که فرانسه زبان‌ مادریشان است و 274 میلیون فرانسوی زبان دیگر هم داریم که زبان دومشان فرانسه است و در سراسر جهان پراکنده هستند. در خود سرزمین اصلی فرانکوفون‌ها، مردم فرانسه تقریبا به زبان انگلیسی مسلط هستند اما دانستن زبان فرانسه مزیت‌هایی را در فرانسه برای شما به همراه می‌آورد که انکار ناپذیر هستند، از جمله:

  • یکی از ده مهارت اصلی است که منجر به درآمد‌زایی دائم و همیشگی برای افراد می‌شود
  • شخصیت شما را به شکل حیرت‌آوری جذاب می‌کند
  • با افرادی آشنا می‌شوید که از سطوح بالای اجتماع هستند
  • گزینه‌های تحصیلی بهتری را پیش روی شما قرار می‌دهد و در دانشگاه‌های بهتری پذیرش می‌گیرید
  • امکان زندگی در شهرهای بزرگتر و توسعه یافته‌تر فرانسه را برای شما فراهم می‌کند
  • مشاغل بهتری به شما پیشنهاد می‌شود.

در کل، طبق تحقیقات زبان‌شناسی مطالعه زبان فرانسه شما را باهوش‌تر می‌کند. همچنین مشاهدات نشان داده است که دانستن فرانسوی در سطوح متفاوت به درآمد شما اضافه می‌کند به این صورت که هرقدر بیشتر فرانسه بدانید به درآمد شما اضافه خواهد کرد.

شاید چون فرانسه یکی از شش زبان سازمان ملل متحد و دومین زبان رایج در اتحادیه اروپا است و در سازمان تجارت جهانی، و نهادهایی مثل صندوق بین‌المللی پول جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین خاطر، فرانسوی دومین زبان مفید در جهان برای تجارت است.

 

آموزش زبان در تاپ سولوشن

شما در دپارتمان زبان تاپ سولوشن می‌توانید هرگونه نیاز خود در زمینه‌ی یادگیری زبان را مرتفع کنید و از خدمات ما استفاده کنید که شامل :

زبان فرانسوی :

  • کلاس های عمومی و خصوصی
  • تعیین سطح
  • کلاس های TEF – TCF
  • آمادگی مصاحبه سفارت
  • کلای های مکالمه آزاد

زبان انگلیسی :

  • کلاس های عمومی و خصوصی
  • کلاس های IELTS – PreIELTS
  • تعیین سطح

یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می کشد؟

 طبق گزارش موسسه خدمات خارجی (FSI)، زبان فرانسه جزو زبان های دسته 1 است. این بدان معناست که یادگیری زبان فرانسه برای اکثر کسانی که انگلیسی را از سطح متوسط به بالا آموخته‌اند حدود 23-24 هفته (575-600 ساعت) طول می‌کشد. همین هم باعث می‌شود تا زبان فرانسه یکی از آسان ترین (و سریع ترین) زبان ها برای یادگیری باشد. خیلی زود خود شما به این نکته پی خواهید برد که فرانسوی یکی از ساده ترین زبان‌های اروپایی برای یادگیری حتی در مقایسه با انگلیسی است.

پس بنابراین، اگر به دنبال یادگیری فرانسه هستید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مراحل ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین تاپ سولوشن را انجام دهید. ما همسفر تک‌تک‌ شماییم که مسافر فرانسه‌اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در دوره‌ها می‌توانید با دپارتمان زبان فرانسه با شماره‌ی (+33760315604)  و دپارتمان زبان انگلیسی با شماره‌ی (33758154105+)  در WhatsApp در ارتباط باشید.

برای آشنایی با سطوح زبان فرانسه می‌توانید مقاله ای که در این رابطه در سایت تاپ سولوشن منتشر شده را مطالعه کنید.

همچنین پیشنهاد میکنیم مقاله‌ی آزمون های زبان فرانسه را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

فهرست مطالب