اخذ پذیرش از دانشگاه پیزا ایتالیا

دانشگاه پیزا ایتالیا

در دانشگاه پیزا ایتالیا چه رشته هایی تدریس می‌شه و کی باید برای ثبت‌نام اقدام کنم

تاسیس

دانشگاه پیزا ایتالیا که در سال 1343 تأسیس شد، یک مؤسسه عمومی مشهور بین المللی است که در بین هشت دانشگاه برتر ایتالیا و بین 300 دانشگاه برتر در سراسر جهان قرار دارد.

کمی دقیق‌تر، پیزا به املای انگلیسی Pisa یک دانشگاه دولتی در ایتالیا است که در رتبه 219 بهترین دانشگاه‌های جهانی قرار دارد. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی بسیار منحصر به فرد است و نرخ پذیرش از 20 تا 30 درصد متغیر است. سختگیری‌ای که حاکی از سطح بالای علمی و فضای پویای اینجا دارد و این باعث می‌شود دانشجویان از سراسر جهان تشویق شوند برای اخذ پذیرش در پیزا اقدام کنند و اینجا را مقصدی برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در نظر بگیرند.

بخشهای دانشگاه پیزا ایتالیا

این دانشگاه دارای 20 بخش با بسیاری از مراکز تحقیقاتی سطح بالا است، مانند:
• کشاورزی؛
• فیزیک نجومی؛
• علوم کامپیوتر؛
• مهندسی؛
• دارو؛
• دامپزشکی.
دانشگاه پیزا از دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان استقبال می‌کند و طیف وسیعی از مدارک تحصیلی از دوره‌های تابستانی کوتاه تا دکترا و همه چیز را ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر به توضیح و تشریح این موارد خواهیم پرداخت.

مراحل مهاجرت به ایتالیا

پیزا یک دانشگاه بین‌المللی در قلب تاریخی ایتالیا

پیزا به دانشجویان بین المللی فرصتی بی نظیر برای مطالعه و تجربه غنای تاریخ و فرهنگ ایتالیا در محیطی زیبا و هیجان انگیز ارائه می‌دهد آن هم در جایی که در سراسر جهان به دلیل برج کجش معروف است، و تقریباً تمام بخش های آن در مرکز شهر واقع شده‌اند. همه این‌ها اینجا را به مقصدی عالی برای مهاجرت تحصیلی در ایتالیا بدل کرده است.
ضمن اینکه پیزا واقعا شهری دلپذیر و زیباست. این منطقه تاریخی دارای کاخ‌های جالب توجه و «کاس‌توری» یا برج‌خانه‌های متمایز از قرون وسطی است که بودن در میانشان شما را هیپنوتیزم می‌کند.

زبان تدریس در دانشگاه پیزا

به لطف همین سیاست بین‌المللی سازی گسترده، پیزا دانشگاهی چندزبانه یا دست کم دوزبانه است و بسیاری از دوره‌ها ترکیبی از ایتالیایی و انگلیسی و همچنین برخی کاملا به انگلیسی برگزار می‌شوند.
در یک توضیح مفصل‌تر، اینجا همچنین دو برنامه دکترا را ارائه می‌دهد که دروس تماما به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، و همچنین برخی دوره‌ها در برنامه کارشناسی ارشد در “Storia e Civiltà” (تاریخ و تمدن) و برنامه مدرک تک دوره ای در “Chimica e Tecnologia Farmaceutiche” (داروسازی) شیمی و فناوری همگی به انگلیسی برگزار می‌گردند.

دوره تطبیقی در پیزا

یک برنامه یک ساله که منحصراً به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، شکاف بین تحصیلات دبیرستان و دانشگاه را پر می‌کند و دانشجویان را با زمینه علمی مناسب برای مدرک ایتالیایی در دانشگاه پیزا مجهز می‌کند. این برنامه برای دانش‌آموزان بین‌المللی که 11 یا 10 سال تحصیل کرده‌اند و دبیرستان را با موفقیت به پایان رسانده‌اند طراحی شده است تا پیش‌نیازهای لازم را با آن‌ها کار کنند. پس اگر قصد مهاجرت تحصیلی به پیزا در ایتالیا را دارید این را هم مد نظر داشته باشید.

دانشگاه پیزا ایتالیا

مدنیت دانشجویی در دانشگاه پیزا ایتالیا

دانش‌جویان در پیزا ‌می توانند از بسیاری از رویدادهای فرهنگی و اجتماعی بهره مند شوند. در اینجا 40 انجمن دانشجویی وجود دارد که بسیاری از فعالیت‌ها و رویدادها را سازماندهی می‌کنند و پیشنهاد گسترده سرگرمی‌های پیزا را افزایش می‌دهند.

کلام آخر

اگر به دنبال اخذ پذیرش از دانشگاه پیزای ایتالیا هستید همین الان یک تماس کوتاه با مشاوران ما می‌تواند مسیر روشنی را پیش روی شما ترسیم کند؛ اگر به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه‌گزاری یا تمکن مالی به برخی از کشورهای حوزه شنگن هستید هم می‌توانید با ما تماس بگیرید. گروه تخصصی تاپ‌سولوشن همیشه به دنبال ایجاد بهترین‌ها برای هموطنان ایرانی است.

مقالات مرتبط با موضوع این مقاله :


دسترسی آسان به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

فهرست مطالب